събота, 12 юли 2014 г.

Банички с царевично брашно

Преди десетина дни имах щастието да ги опитам - банички с царевично брашно - невероятно кулинарно удоволствие ...Реших, че няма начин да не опитам да ги приготвя и аз.

Оказа се, че рецептата е дело на Марги от  блога "От тефтерите на Марги ... и чак ме хвана яд, че съм я пропуснала .. :)

Оригиналът е със сусам и може да го откриете - ТУК

Нужни са Ви: пакет кори за баница, 4 яйца, ч.ч. кисело мляко, малко над половината ч.ч. олио, натрошено сирене - 400 гр,  и царевично брашно - 1 ч.ч. /според оригинала е кафена чашка, но аз добавих повечко и след като опитах установих, че не съм сбъркала :)/, да не забравите и пакетче бакпулвер.

В купа разбивате всички продукти, без сиренето.

Разделяте корите на купче по четири листа. Вземате една кора и мажете със сместа, върху нея слагате друга и пак мажете и така до четвъртия лист, върху който наръсвате и сирене. навивате на руло, подгъвате леко крайчетата и полагате в тавата.
Така докато свършат корите.

След това нарязвате на парчета и намазвате с олио.
Печете в загрята фурна до златист цвят.

Гръцки тънък хляб със сирене

Определето му станах фен на този гръцки тънък хляб със сирене. Дори си позволих модифисация със сиренето вътре, а не отгоре, както и ...